diumenge, 24 de novembre del 2013

♕ No he marxat! ♕

Pin It Ahora!
Bona tarda mandarin@s!!

Ufff sento no haver publicat en tant de temps, però el cert és que no he parat de fer cosetes... i es que ja tinc màquina de cosir... i no només de cosir, sinó també una overlock!!! Si, si, la Singer del Lidl! Vaig aconseguir-ne una abans que volessin! I ara a part dels "papelitos" i el washi tape estic amb projectes de costura!!!

A part d'això, doncs he fet manualitats variades directament relacionades amb la tardor o amb el Nadal ☃ que ben aviat el tenim aquí...

Us deixo amb una recolecta d'imatges de les manualitats que he estat fent!  ☺

✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄

Bosseta de dues nanses per l'esquena
 Bosseta del berenar
 Carvat de carbassa
Pop up
Guirnalda de tela (el meu primer contacte amb la nova màquina)
 Postal Iaia 77 anys
Packaging regal
 Centre de taula amb pinyes i espelmes
Pop up detall
 Pop up
Portada postal
Carvat de segells (autodidacta)
 Decoració per l'entrada de tardor (fulles i pinyes del Montseny)


Carpeta de Nadal amb tags (paper de Graphic45 i tutorial de El taller de Scrap


Sé que és una entrada molt variada, de totes maneres espero que us hagi agradat!

Petons de mandarina!

❄ ❅ ❆ ❅ ❄

1 comentari:

  1. M'ha encantat l'entrada, les targetes pop-ups, la carbassa i les banderoles ;) tens una sorpreseta al meu bloc: http://somriuresdepaper.blogspot.com.es/ em quedo per aquí :))

    ResponElimina