dimarts, 29 de gener del 2013

♥ Faig olor a...

Pin It Ahora!
Perquè és una de les coses que més ens caracteritzen... l'olor que fem... i el que transmetem amb aquesta olor. 

Jo sóc molt fidel a Chloé. Ja farà cinc anys que la utilitzo, i per més que en provo de noves, crec que aquesta és l'olor amb la que em sento més còmoda, femenina, sexy, tendra... i se que si algú olora a Chloé em dirà, avui he sentit la teva olor... i això m'encanta!!



Tot i la meva fidelitat tinc altres perfums i Eau de Toilette que han caigut a les meves mans per casualitat i a les que també m'he fidelitzat. 

De la primera que us vull parlar és la de Thé Vert de l'Yves Rocher. És tan fresqueta i va tan bé quan vas informal. Sempre fa olor a net, a cítric, a verd... i és molt agradable... de vegades semblo obsessiva compulsiva olorant i reolorant-me a mi mateixa.



La següent va caure a les meves mans per casualitat... me la va portar ma mare d'un dels seus viatges... jo li demanava una Chloé però a bord de l'avió es veu que no la tenien, i per fer-me contenta em va portar aquesta de D&G 3 L'Impératrice. És més seca que la Chloé, però segueix essent femenina i força juvenil (no és gens carregosa). Per mi és un perfum de diari, per anar a treballar amb un punt de sotisficació. Val a dir que també té una olor que causa furor i em pregunten quin perfum és!!



L'altre que m'he comprat aquest hivern per a colònia "tot terreny" és una de l'Yves Rocher que és una edició especial de nadal que es diu Pomme Délice... com el seu nom diu fa olor a pometa... però a pastís de poma, molt dolceta i amb un toc avainillat i de canyella. També és una oloreta agradable i que perdura en el temps... molt dolça per posar en dies grisos i somriure!



I l'última adquisició és un altre regal de la mare... Com no, quan va veure el nom de la colònia no es va poder resistir!! És la Gina de Benefit.
L'olor és intensa, amb molta vainilla i especies picantones com el pebre, i de fons un toc mentolat amb xocolata. És perfecte per sortir de festa i sentir-te la més glamurosa del local!!





1 comentari:

  1. me siento identificada contigo... el olor... muy importante!!!
    chloe es simplemente genial, aunque a mi ultimamente me ha dado por el avainillado de POISON
    besitos ^^

    ResponElimina