dimarts, 1 de gener del 2013

♥ Bye, bye 2012... WELCOME 2013

Pin It Ahora!
Proposits o despropòsits per enguany...

Ja n'ha passat un altre i aquest any he trencat la tradició de la roba interior vermella... i he anat amb unes calcetes blanques normals i corrents!! Això si, el raïm tot i quan tocava i compartint rialles amb amigues... No es pot demanar res més!!

I avui jornada de reflexió, llegint un munt de bons propòsits i propòsits que es fan cada any i que es queden per complir... no em vull tornar a prometre anar al gym i no fer-ho... o deixar de fumar... perquè no... perquè el meu únic propòsit és ser feliç cada dia, llevar-me amb un somriure i fer sentir feliç a les persones que m'envolten. Totes les demés coses ja es va fent amb el dia a dia, i em proposo proposar-me un propòsit a complir cada dia, un de bo es clar... ni que sigui un petit propòsit, ja em valdrà! El d'avui ha estat llevar-me, després d'una fantàstica nit de festa, del sofà per preparar alguna coseta per menjar que no fossin xurros amb xocolata!

Bon 2013 i per que cada dia viscut sigui un dia magnífic i digne de ser recordat per sempre!!

Petons i abraçades... molts petons i moltes abraçades que alegren el cor i recomforten l'ànima!

Gina Mandarina



2 comentaris:

  1. feliz año nuevo, y que tus propositos y sueños se cumplan!
    besitos ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Judy!! Que tu también cumplas todooos tus propósitos!!!! Muchos besos!!! :*

      Elimina